تیم فوتبال گهر دورود
آخرین اخبار و اهم مسائل ریز و درشت فوتبال گهر دورود

مدافع گناوه اي كه فصل گذشته در نفت آبادان و قبل از آن در ايرانجوان بوشهر توپ مي زد، با اتفاق جالبی روبرو شده است.
میثم امیری می گوید «ده سال است دارم در سطح اول فوتبال ایران بازی می کنم. از فجر سپاسی و زیر نظر آقای پیروانی کارم را شروع کردم و هیچگاه هم دچار حاشیه نشده ام اما این فصل با عقد قرارداد با گهر زاگرس مسائلی دیدم که تا کنون ندیده بودم»

او ادامه داد: «روزهای آخر نقل و انتقالات که چند پیشنهاد داشتم گهری ها تماس گرفتند و به اصرار مرا به اردوی تیمشان بردند. بر سر رقم قرارداد توافق کردیم و قراردادم روز آخر نقل و انتقالات در دفتر هیئت فوتبال لرستان ثبت شد. از فردای آن که نقل و انتقالات تمام شده بودم آقایی که تازه به فوتبال آمده و حتی مقررات و قوانین را هم نمی داند شروع کرد به تزهای جدید دادن. او می گفت باید رقم قراردادت را کم کنی و گرنه اسم تو را در لیست قرار نمی دهیم تا یکسال دور از فوتبال باشی. می گفت با مسئولین هیئت ارتباط خوبی داریم و قراردادت را پاره کرده ایم و آنجا هم اسم تو را از دفتر خارج می کنیم! خدا پدر و مادر بهاروند رییس هیئت را بیامرزد که وقتی به او زنگ زدم و ماجرا را گفتم گفت: من با دشمنم هم این کار را نمی کنم و آخرتم را نمی فروشم. او مکتوب برای سازمان لیگ نوشت که قراردادم ثبت رسمی شده است.»
امیری تصریح کرد: «از طریق وکیلم کار را پیگیری کردیم و ماده 6 قانون نقل و انتقالات می گوید اگر باشگاهی پس از ثبت رسمی قرارداد نام بازیکن را در لیست قرار نداد، باشگاه متخلف شناخته می شود و 50 درصد مبلغ قرارداد جریمه می شود. بازیکن هم آزاد است و می تواند به هر تیمی برود.حالا دادخواستم را جهت دریافت ضرر و زیان به کمیته انضباطی داده ام و خودم هم بازیکن آزاد هستم و به هر تیمی خواستم می توانم بروم. دوستان در باشگاه گهر نمی دانستند قانون حق را به من می دهد و نصف مبلغ قرارداد را هم می گیرم.»
منبع:گل
 
بر همین اساس فدارسیون فوتبال احضارهای خود را بشرح ذیل اعلام کرده است :

احضارهای جدید به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی از احضارهای جدید به کمیته انضباطی خبر داد.

 به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میثم امیری به دلیل شکایت از باشگاه گهر زاگرس درود به همراه نماینده باشگاه، روز 5 شهریور ماه 91 به کمیته انضباطی احضار شده اند. عدم حضور طرفین مانع از رسیدگی نیست.

محمد غلامی به دلیل شکایت از باشگاه داماش گیلان 12 شهریور ماه 91 به همراه نماینده تام الاختیار باشگاه، به کمیته انضباطی احضار شده اند. عدم حضور طرفین مانع از رسیدگی نیست.

همچنین حسن آذرنیا به دلیل شکایت از باشگاه راه آهن شهرری 12 شهریور ماه 91 به همراه نماینده تام الاختیار باشگاه، به کمیته انضباطی احضار شده اند. عدم حضور طرفین مانع از رسیدگی نیست.

میثم منیعی به دلیل شکایت از باشگاه تراکتورسازی تبریز روز 5 شهریور ماه 91 به همراه نماینده تام الاختیار باشگاه، به کمیته انضباطی احضار شده اند. عدم حضور طرفین مانع از رسیدگی نخواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 13 مرداد 1391برچسب:گهر دورود,لیگ برتر,پرسپولیس,اخبار گهر, هواداران گهر,عکس ورزشی گهر, توسط محسن